Welcome! Plz comemnt and follow ya!

Monday, January 31, 2011

Bestfiess!

Best nya ada best friends kan? dpt gossip, dpt bermain2 ngan diorg.. tp kn, kita akn rse mrh atau cemburu klau slh fhm kn? ala, bestfies saya biasala, dia tu pentingkan diri tp dia baik. Kawan2 saya ckp dia penting kan diri tp bg saya taklah sgt. Zita Akhtar.. Shes the one, haha, mcm ape la. Saya slalu ckp dia gedik and pentingkan diri, to dia buat tak kisah je. Dia baik je ngan saya. Dia seorg yg baik, bising, rajin and pndai? pndai la gak.. tp B. Inggeris tak sgt la, dia blaja ngan saya and time cikgu suruh buat objective, dia tnye saya.. Saya ada bestfiess skit je.. hehe mcm 3 kot.

1)Zita Akhtar

2)Wan Nur Batrisaya

3)Nur Irdina Amni

Both of them my bestfies.. =)

No comments:

Post a Comment

My cat

PitaPata Cat tickers